Je bent hier:

Klachten

Meer informatie over klachten afhandeling bij berakozijnen.nl

Heb je een klacht?

Uiteraard produceren en leveren wij je kozijnen met de grootst mogelijke zorg. Mocht er onverhoopt toch iets misgaan, dan zullen we je zo goed mogelijk helpen. Voor klachten verzoeken we je ten alle tijden een email te sturen naar info@berakozijnen.nl

 

Deze email dient in ieder geval volgende informatie te bevatten:

 

  1. Ordernummer van je bestelling
  2. Positienummer van het kozijn, deze vindt je op je bestelling. (anders weten we niet welk kozijn het betreft)
  3. Adres waar het kozijn zich bevindt
  4. Duidelijke beschrijving van de klacht
  5. Datum dat de klacht is waargenomen
  6. Foto’s van de schade of van de klacht
  7. Beschrijving hoe de klacht aan het licht is gekomen (bijv. bij het sluiten van het raam)
  8. Overige informatie die van belang kan zijn

Afhandeling

Zodra wij je mail ontvangen hebben, bevestigen wij deze voor ontvangst. Binnen maximaal 14 kalenderdagen nemen wij contact met je op om de verdere afhandeling te bespreken.

Garantie

Wij produceren onze kozijnen met de meeste zorg. Op onze kunststof kozijnen krijg je daarom 5 jaar garantie en 2 jaar garantie op het beslag (hang en sluitwerk).

 

Glas is 5 jaar gegarandeerd tegen lekkage. Maar lekkage ontstaat eigenlijk altijd direct bij productie van het glas. Dus als het niet al lek is, vlak na levering, zal over het algemeen lekkage veel later optreden dan 5 jaar. De gemiddelde levensduur van dubbelglas is ongeveer 20 jaar, maar lekkage treedt pas vaak nog veel later op. Met lekkage bedoelen we lekkage van het gas in de spouw van het glas. Hierdoor krijg je verminderd zicht.

 

Garantie betreft alleen de kosten van de reparatie of herlevering van het kozijn. Vervolg/gevolg schade is niet inbegrepen in de garantie.

Garantie is o.a. uitgesloten indien:

  • De klacht niet schriftelijk is gemeld bij partumonline.nl
  • Er sprake is van gebruikelijke slijtage
  • Het product niet conform de voorwaarden / ondeugdelijk / ondeskundig is opgeslagen / gemonteerd en of gebruikt
  • Het product oneigenlijk is gebruikt of is gebruikt onder niet normale condities
  • Het product onredelijk / onoordeelkundig zijn gebruikt
  • De producten zijn beschadigd buiten toedoen van partumonline.nl, bijv. door nalatigheid, opzet, blikseminslag, natuurrampen, en ander onheil van buitenaf
  • Berakozijnen.nl niet in de gelegenheid wordt gesteld om inspectie te verrichten (zoals toegang tot het object, geen steiger om het product te bereiken etc) of het product te herstellen
  • Voor de volledige garantievoorwaarden, zie onze algemene voorwaarden
Meer informatie

Wil je meer informatie over de Klachten / garantie of heb je een andere vraag?

 

Neem gerust contact op met onze klantenservice. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 16:30 uur.